Preskoči na glavni sadržaj

SUN DANCE sprej za samopotamnjivanje


Eto ljeto nam je i zvanično stiglo, a o visokim temperaturama da ne govorim. Skupa s njima stigla nam je i želja za savršeno preplanulim tenom, pa su pitanja  tamnog tena sve aktuelnija. 
Razlog zašto sam cijeli post odlučila posvetiti SUN DANCE spreju jeste prvobitno radi upita koje sam dobila u porukama na instagramu, zainteresovanost je velika pa da vam ovdje odgovorim na sva pitanja. Mišljenje je subjektivno, a znam da svaki post u kojem pišem o nekom proizvodu, pišem pozitivno o njemu, upravo zato što iznosim samo svoje mišljenje, ne radim nikakvu reklamu.

SUN DANCE sprej za samopotamnjivanje nisam kupila slučajno, imala  sam u planu, s obzirom da ne posjećujem solarije, da počnem sa određenim kremama, mlijekom za samopotamnjivanje itd i na kraju sam se ipak odlučila za sprej radi praktičnosti nanošenja i radi svih pozitivnih komentara napisanih o ovom proizvodu.

Predrasuda o ovakvim proizvodima je mnogo ali moramo imati u vidu da su oni danas jako unaprijeđeni i u širokoj su upotrebi.

Prva činjenica i najpozitivnija što se tiče općenito svih proizvoda za samopotamnjivanje jeste to da nisu štetni. Odlazak u solarij i pretjerano izlaganje suncu mogu imati određene posljednice, dok ovi proizvodi, konkretno i ovaj o kojem pišem, svojim nanošenjm ne mogu da izazovu nikakve negativne posljedice. Moram priznati da boja tena koju dobijete upravo sa ova dva navedena načina i boja tena koja se dobije korištenjem ovog preparata ni u kom pogledu ne može da se poredi. Ova prva dva daju bolje rezultate što se tiče boje, ali mislim da je prednost ipak briga o vlastitom zdravlju. 

Proizvodi za samotamnjenje postoje u obliku kreme, spreja, gela i ulja. 




A zašto je moja odluka baš sprej?

Prvobitno praktičnost nanošenja. Dok ulja, kreme i gelove je potrebno nanositi direktno rukama i dodotno ih utapkavati u kožu, sprej ne dolazi toliko u dodir sa rukama nego samo onim dijelovima kože koje sprejamo i odmah je suh pri nanošenju pa nemamo potrebu da se brinemo oko mrlja na odjeći niti ima nestrpljivosti čekanja dok se osuši. (savjetujem ipak barem 10-ak min prije oblačenja, radi boljeg efekta). Jedino što je meni zasmetalo jeste nanošenje ovog spreja na lice. Ipak je praktičnije nanositi rukama na lice, nego sprejem, donekle je ovako i opasnije jer ni u kojem slučaju ne smije doći u dodir sa očima, obrvama niti kosom.

Raspršivač ravnomjerno i lijepo nanosi proizvod te tako i sam ustvari određuje količinu pa nemamo brige ni oko toga. 

Na moju kožu je imao lijepu reakciju. S obzirom na moj bijeli ten, zadovoljna sam bojom koju sam dobila. Blago smeđkasta i skroz prirodna. Sprej se ispira ravnomjerno (preporučujem skidanje pilingom) a na koži može da bude i do 7 dana. Boja ostaje i poslije tuširanja. 

Koji je najbolji način za nanošenje?

Postoji samo jedan i najjednostavniji način. Prije nanošenja potrebno je uraditi detaljni piling tijela. Preporučujem piling sa poznatom smjesom od kafe, cimeta, meda i malo maslinovog ulja, i lagano sa rukavicom ili nekim drugim pomagalom za piling detaljno očistiti cijelo tijelo kako bi se sprej što bolje upio u kožu. Kožu posuštiti da nigdje ne ostane mokro jer se onda na tim dijelovima stvaraju nepoželjne fleke. Ne korisiti nikakav losion ni kremu poslije tuširanja. Poslije toga jednostavno naprskati cijelo tijelo, najlakši način je od glave do pete vertikalno praviti prugice jer tako tačno znamo koji smo dio prekrili. To je efikasan način iz razloga što je sprej skroz blago obojen pa je teško razgraničiti koji je dio poprskan a koji ne. Na zglobove, koljena i laktove nanositi manju količinu. Kako bi se izbjegle flekice na rukama, odmah nakon nanošenja oprati ruke. Efekat je primijetan u roku od 2-3 h.

Ono što iznenađuje više od svega je što miriše :D a ovakvi proizvodi inače smrde toliko da ih neke osobe ne koriste baš zbog tog razloga.  

Naglašavam opet da je ovo samo moje iskustvo i mišljenje, tako da ipak budite oprezni jer ovakvi proizvodi mogu da izazovu i razne alergije pa pripazite ukoliko vam je koža osjetljiva. Također, rezultat ne mora biti isti na vašoj koži kao što je na mojoj. Na nekim osobama možda neće imati nikakvog efekta. 

Sprej se stvarno brzo troši (a sadrži 150 ml) pa mogu i slobodno da kažem da možda čak i nakon trećeg tretmana sprej će biti prazan. Ali cijena mu je minimalna u odnosu na njemu slične proizvode, samo 4BAM. 
Ono što još treba napomenuti to je da SUN DANCE sprej ne pruža zaštitu od opekotina od sunca. 


Sastojci: DIMETHYLETHER, AQUA, ALCOHOL DENAT., DIHYDROXYACETONE, PROPYLENE GLYCOL, GLYCERIN, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, COCO GLUCOSIDE, PARFUM, DISODIUM EDTA, BHT.







Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Parfois Bangle Watch

Parfois nas svakom novom kolekcijom oduševljava sa svojim dizajnom ali isto tako i kvalitetom. Svi smo već upoznati sa njihovim torbama sa kojima se malo koje mogu upariti. "Rose gold" detalji su postali totalni hit pa tako sam se ja na prvu oduševila sa ovim Parfois setom u kojem se nalazi sat i narukvica, upravo radi tih detalja.   S obzirom da nisam neki veliki fan nakita a i kada nosim volim da to budu neke jednostavne stvari, tako da je ovo pun pogodak! Odličan je izbor i za svakodnevni outfit ali i za "posebne prilike".  Sat nosim svakodnevno, i to već pola godine i nisam primijetila nikakva oštećenja a baterija također radi bez problema. Tako da, kvalitet provjeren.  Garancija na sat je godinu dana.  U nastavku pogledajte više slika ili ukoliko vas zanimaju cijena i više fotografija, kliknite na link koji sam postavila a koji vas vodi direktno na ovaj set ,na Parfois BiH stranici.   https://www.parfois.com/en/collection/

Oriflame Love Nature gel-krema s ekstraktom aloe vere (review)

Kao što već odavno nisam ništa objavila na blogu, mogu iskreno da kažem da se odavno nisam posvetila ni detaljnoj njezi kože lica. Ujedno odlučih da ponovno krenem sa pisanjem, ali i sa laganom njegom kože te ću vam ovim putem napisati svoja iskustva sa Oriflame kremom iz odjeljka Love Nature koju odnedavno intenzivno koristim. Osim ove kreme Love Nature posjeduje i druge prozivode na njegu lica kao što su sredstvo za čišćenje i toner.  ZAŠTO BAŠ OVA KREMA? U jednom trenutku prestala sam da koristim sve preparate za čišćenje i njegu lica i odlučila da ga tretiram samo običnim sapunom (ujutro i uveče), ali evo, nakon par mjeseci osjećam da mi je PH vrijednost kože preniska pa ne bi bilo loše započeti sa nekom hidratantnom kremom. Radi toga sam se odlučila za ovu kremu. Prvo što me privuklo za korištenje ovog proizvoda (osim iz povjerenstva prema Oriflame proizvodima) jeste ekstrakt aloa vere, meni jedne od omiljenih biljaka koju volim vidjeti